niedziela, 30 czerwca 2013

PROLOG


Kim była? Dobre pytanie, bo sama nie ma pojęcia. Jedną z nielicznych córek w rodzie Malfoyów. Ukochaną siostrą Dracona Malfoya, za którym skoczyłaby w ogień. Córką Lucjusza Malfoya, którego sama nie wiedziała czy kocha, czy nienawidzi. Była czarownicą, która nie miała prawa sama decydować o swoim życiu. „Od tego masz mnie” tak mówił jej ojciec.
Brak wolności. Zadanie. Bezsilność. Łzy. Opuszczenie. Niepowodzenie. W tle niedozwolona miłość jej brata.
Nazywa się Diana Narcyza Malfoy i ma szesnaście lat. Od urodzenia była skazana na ból, chowany pod maską dumnej arystokratki. 

5 komentarzy:

  1. Prolog krótki, zwięzły i na temat. Czego chcieć więcej ?
    W każdym bądź razie, zaintrygował mnie :)
    Widzę pierwszy rozdział, więc lecę czytać xD
    Mad.

    P.S. Zapewniam, że nie jestem robotem i weryfikacja obrazkowa nie jest potrzebna :P Jeśli liczysz na komentarze, wyłącz to ustrojstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, świetne, świetne! Prosimy jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to! Idę czytać dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada ;) chętnie będę czytać dalej.
    Ps, zapraszam też do sb p. na happiness-comes-unexpected-blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Jas ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam, jak na stronce obwieszczałaś o nowych rozdziałach, aż wreszcie postanowiłam, że wejdę i zobaczę, o czym jest. Prolog i tytuł bloga mówią same za siebie - to będzie opowiadanie o siostrze Dracona. Jeszcze nie czytałam takiego. Czasem było Dramione, gdzie pobocznie była dodawana siostra Draco, ale tak, żeby była w głównej roli, to jeszcze nie czytałam. Jestem zaintrygowana i mam nadzieję, że się nie zawiodę.
    No to nie przedłużając, czytam dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń