sobota, 21 czerwca 2014

Liebster Award

Em, em... trzy nominację, więc postanowiłam już to mieć za sobą xd
Pierwszy zestaw oczywiście od Lyry :* (http://lyraparkinson.blogspot.com/)
1. Kto jest twoim ulubiony pisarzem?
2. Jaką książkę udało ci się przeczytać od początku do końca?
3. Wolisz książki czy filmy? Dlaczego?
4. Jakie blogi czytasz najczęściej?
5. Jaką książkę przeczytałeś/aś jako ostatnią?
6. Kto jest twoim ulubionym bohaterem książkowym i dlaczego?
7.  Co w twoim życiu jest priorytetem?
8. W jaki sposób wpadłeś/aś na fabułę swojego opowiadania?
9. Ile w swoim życiu pisałeś/aś blogów?
10. Gdybyś nagle trafił/a do świata czarodziei po czyjej stronie byś się opisał/a ? Po stronie zła czy dobra? Dlaczego?

11. Czy przeczytałeś/aś jakąkolwiek lekturę szkolną?
1. J.K Rowling *-* i Rick Riordan <3
2. Harry'ego Pottera, Percy'ego Jacksona, Zmierzch,  Świat  nocy, Anie z Zielonego Wzgórza, Wcielenia zła, Wilcze gniazdo, Medaliony ( <3).
3. Nie mam czegoś takiego co wolę. Np. ze Zmierzchu wolę film ale nic nie pobiję książki PJ.
4. Głównie o HP, Igrzyskach czasem coś jak PJ albo Zmierzch.
5. Haha xd od biologi przed zaliczaniem. A tak serio to Medaliony ;>
6. Szarzy bohaterowie. Draco Malfoy, Luke, Volturi... lubię psychologię, zagłębiać się w czyjąś psychologię, a takie postacie mi na to pozwalają. 
7. Patriotyzm. Miłość. Przyjaźń. Pomoc innym.
8. Hm... pomysł na Diankę miałam już dawno, dawno temu. Najpierw miała być siostrą Dracona która jest gryfonką i przyjaciółką Pottera (i miała mieć na imię Mailey), potem miała byc kuzynką Draco i miłą ślizgonką i miała na imię Rosalie 'Rose' a potem była wredna Diana po czym uznałam że chamski charakter to coś zbyt banalnego  i macie teraz moją Diankę.
9. Tylko jeden dokończyłam --> http://memoirsofthecampheroes.blogspot.com/
10. Dobra. Jestem pewna, nie byłabym śmierciożercą, brzydzę się tym. Brzydzę się okrucieństwem, i tym co oni robili.  To było chore, nie rozumiem toku rozumowania Belli i Toma... jak można być sadystą? Jak wgl można sie położyć spać wiedząc że skrzywdziło się inną osobę? Co innego, jakbym byłą w takiej sytuacji jak Draco Malfoy... nie mam pojęcia co bym w tedy zrobiła, ale myślę że zachowywałabym się podobnie do Diany.
Jednak wyznaje zasadę że Rowling wzorowała się na II wojnie światowej. Zakon Feniksa jest jak AK. Jestem patriotką. Przy takim rozumowaniu, bez zastanowienia byłam po stronie Zakonu.
Kolejny zestaw pytań jest od Patrycja Hry (http://hp-po-drugiej-stronie.blogspot.com/)

1. Dlaczego zdecydowałaś/łeś się pisać?
2. Czym jest dla Ciebie pisanie?
3. Co jest w  stanie wytracić Cię z równowagi?
4. Wolisz koty, czy psy? Dlaczego?
5. Kim chciałaś/łeś zostać w przyszłości, gdy byłaś/łeś dzieckiem?
6. Jakim jednym słowem opisałabyś/opisałbyś swoją osobę?
7. Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
8. Gdyby się okazało, że za trzy dni ma być koniec świata, jak byś spędził/a ten czas?
9. Masz do wyboru moc czytania w myślach i nakłaniania innych do swojej woli, co wybierzesz?
10. Jakim językiem chciał/abyś władać biegle bez uczenia się go?
11. Jaka jest bajka z dzieciństwa, do której masz ogromny sentyment?
1. Pierwsze... 'książki' zaczęłam tworzyć już jako przedszkolak- sklejałam ze sobą kartki, rysowałam obrazki a rodzinie kazałam pisać teksty;3 potem sama pisałam i jakoś tak poszło..
2. Pasją. Uwielbiam pisać, dosłownie wszystko. Czasem biorę kartkę i piszę jednopartówkę a czasem otwieram laptopa i stwarzam coś nowego i długiego... to jest jedna z nielicznych rzeczy z których jestem dobra.
3.  Zdrada... jebać kolaborantów :>
4. Emm... uwielbiam psy, ale nic nie jest lepsze od wieczora z jakimś romansidłem, kocykiem, gorącą czekoladą i mruczącym kotem *-* 
5.Księżniczką... chyba jak każda dziewczynka... chociaż to było łamane bo już od małego uwielbiałam wieś i w pałacu bym się dusiła xd ale też już w dzieciństwie myślałam nad sanitariuszką i tak jakoś zostało.
6. Lojalna (i wartością i ludziom).
7. Za długo dusiłam w sobie pomysł na tą historię, a HP to moje dzieciństwo.
8. Z chłopakiem, przyjaciółmi i na słuchaniu opowieści prababci. Skoczyłabym z bungee, powiedziała wszystko co w sobie duszę i wytatuowała sobie na prawym barku symbol Polski Walczącej.
9. Zdecydowanie czytanie w myślach <3
10. Hiszpański,  i angielski bo francuski umiem. No cóż, niemieckiego nie mam zamiaru sie uczyć.
11.  'Piękna i Bestia'. 

Trzecią nominacją zaszczyciła mnie Cave (http://nowe-dramione.blogspot.com/p/libster.html)
1) Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2) Ulubiona muzyka?
3) Ulubiona książka?
4) Twoje zainteresowania to?
5) Ulubiony film?
6) Co najbardziej cenisz w ludziach?
7) Co cię w nich denerwuje?
8) Jak oceniasz to, co tworzysz?
9) Dokończ zdanie: "W swoim życiu zmieniłabym ... "
10) Wierzysz w "miłość od pierwszego spojrzenia"?
11) No to napisz, co tam u ciebie? ;d
1. Nadmiar pomysłów w tej małej główce.
2. Rap (a szczególnie patriotyczny)
3.  Potter <3 Medialiony <3
4. Historia, psychologia i pisarstwo.
5. Uhuhu za dużo xd
6. I się zaczęły schody :> hm... chyba lojalność. Nienawidzę zdrajców. Najchętniej każdego kolaboranta, bym zabiła gołymi rękoma.  Gigantycznie też cenią szacunek do starszych ludzi, patriotyzm oraz brak egoizmu. No i miłość. Ale taką szczerą.
7. Nie będę mówiła że kłamstwa bo każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą. Tak więc zostanę przy czymś co już wiecie; Brak lojalności i brak szacunku do osób starszych.
8. Dobre, ale mogłoby być lepsze ;>
9. A to jest akurat średnio ważne ;)
10. Nie? Taka miłość to zauroczenie w wyglądzie drugiej osoby. Kocha się za charakter a nie za wygląd.
11. Chujowo ale stabilnie ;>
No nie mam pomysłu na pytania ;)
Miłego wieczoru!
Adara.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz