sobota, 27 lipca 2013

Liebster Blog Award

No hej łizardy ;) zostałam nominowana do Liebster (już 14 , aczkolwiek dopiero teraz się zorientowałam ;o ) nominowała mnie Pisarka Mel której serdecznie za to dziękuję ;*****
  Liebster Blog Award pozwala zyskać więcej obserwatorów i rozgłosić bloga tym osobą, które prowadzą go sumiennie i ciekawie. Nominowanym zostaje się przez innego bloggera/rki. Osoby, które zostały nominowane, na początku muszą odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych po nominacji, po czym wybrać 11 blogów, które chcą rozgłosić, a następnie zadać 11 własnych pytań. 
Uwaga!Zasadą jest, iż nie wolno nominować tego bloga, który nominował ciebie!  (niestety)
Pytania :
1.Twoje największe marzenie?
Hm... to dość trudne pytanie. Osobiście staram się nie mieć marzeń bo to sprawia że mogę się rozczarować... No ale chciałabym cofnąć czas do maja. Byłam w tedy głupia. Myślę że jakbym to zrobiła , teraz byłabym naprawdę szczęśliwa. 
2.Czy masz osobę której wiesz że możesz powiedzieć wszystko a nawet zadzwonić o pierwszej w nocy mając pewność że cię nie odrzuci?
Tak. Wiktoria , moja przyjaciółka. Natalia , Karolina ,  Dominika i Magda również.  Sądzę też , ze powinnam wymieć moje internetowe znajome :)
3. Jaki mniej-więcej jest twój charakter?
Dorosłam. Wyznaje zasadę ze ból uczy. Przez dwa lata maskowałam ból śmiechem dlatego jedna z przyjaciółek uznaje mnie nadal za osobę nie dojrzałą , ale każdy może mieć swoje zdanie. Jestem dość podobna do Diany , ale na pewno nie aż tak pokorna.  Kocham pisać. Umiem wyrazić swoje zdanie i jestem dość nerwowa. Ostatnio się wyciszyłam , ale nadal pyskuje. Staram się być osobą szczerą i dobrą .Przyjaźń jest dla mnie bardzo ważna. Czytając 'Antygonę' Sofoklesa znalazłam kilka swoich własnych cytatów ('dla głupiego mogę być głupią ' oraz 'urodziłam się żeby kochać , a nie nienawidzić') Muszę dodać że jestem patriotką , pasjonatką historii starożytnej Grecji oraz najtrudniejszych lat Polski (rozbiory i II wojna światowa). Za Polskę jestem gotowa zapłacić każdą cenę.  
4.Twoja ulubiona książka?
Harry Potter , Percy Jackson i bogowie Olimpijscy , Wcielenia zła. 
5.Co sądzisz o wojnie?A szczególnie książkach o wojnie?
Mój konik. Jak wcześniej nadmieniłam bardzo się tym interesuję. Jednak uważam że wojny są bezsensowne. Pochłaniają niewinne ofiary , dzieci są pozbawione dzieciństwa. Wojna to koszmar i ból jednak bardzo uczy. To pokazało jak Polacy potrafią walczyć.  Jestem przeciwko wojnie w Iraku itp. jednak... no cóż , jestem gotowa tam wyjechać i pracować w szpitalu. Pomagać rodakom. Jakkolwiek to zabrzmi , chciałabym żyć w okresie okupacji.  Walczyć o ojczyznę . Jestem absolutnie świadoma bólu i cierpienia jakie bym przeszła ale mimo mojego wieku czuję się na to gotowa. Bardzo mi przykro z powodu tego że tak mało polaków ma poczucie dumy narodowej.  Pomyśleć o tym co sie tu działo. Mieszkam w niewielkiej wsi którą kocham nad życie , bo wiem co tu sie w tedy działo. Był tu skup broni , partyzanci uratowali wieś która omal co nie została wysadzona z dymem przez Niemców  Ale prawdziwy koszmar zgotowali tu ruscy.  Powstanie Warszawskie. Katyń. Mordy w Wołyniu. Jestem polką i jestem z tego absolutnie dumna. Kocham ten kraj , jednak chwilami myśle że przydałby sie tu kolejny kop. To straszne , ale Polacy nie umieją żyć w demokracji  Walczyć o nią? Oczywiście! Krwawo i do końca.  Interesuję się również samym Hitlerem i nazizmem. Lubię badać jego profil psychologiczny , co jednak nie zmienia faktu że jestem patriotkom i nie szaleje z swastykami dookoła bo lubię oglądać dokumenty o nim :)
Co do książek... sama jedną piszę ;)

6.Czy jest osoba z poza twojej rodziny którą darzysz uczuciem?
Przyjaciół. I pewnego chłopaka ;)
7.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Długo chciałam być archeologiem. I nadal chcę , ale myślę też o psychologu więziennym lub prokuraturze. Jednak naprawdę poważnie zaczynam myśleć o pielęgniarce na wojnie. 
8. Morzesz spełnić jedno życzenie. Czego sobie życzysz?
Ojeju... życzenie? Cofnąć czas. Pytanie tylko czy o dwa miesiące czy o kilkanaście dobrych lat...

9.Twój ulubiony sport?
Pływanie i szczelanie z pistoletu. 
10.Twój ideał?
Jan Paweł II oraz moja ukochana prababcia Marysia.
11.Jaka jest rzecz którą kochach najbardiej na świecie?
Przyjaciół. Polskę. I moją wieś. 







MOJE PYTANIA:

  1. Jaką masz pasję , oprócz pisania?
  2. Co sądzisz o tak zwanych postaciach 'szarych' w sensie Draco Malfoy (HP) albo Luke Castellan?
  3. Jak brzmiało imię i nazwisko pierwszej wykreowanej przez Ciebie postaci?
  4. Jeśli piszesz ff , to czy masz plany do stworzenia własnej indywidualnej książki?
  5. W jakich czasach chciałabyś/chciałbyś żyć?
  6. Jakie jest imię Twojej ulubionej postaci , stworzonej przez innego autora? (zarówno blogów jak i książek)
  7. Jakie jest imię najciekawszej postaci literackiej?
  8. Co sądzisz o wojnie i postawie państw (zarówno dziś jak i podczas I i II wojny światowej )?
  9. Najpiękniejszy cytat z książki/bloga który przeczytałaś/przeczytałeś?
  10. Co sądzisz o Draconie Malfoyu? O jego wychowaniu i wpływie ojca (Lucjusza Malfoya)
  11. Kto jest dla Ciebie wzorem?
BLOGI KTÓRE NOMINUJE:

  1. http://alexismalfoy.blogspot.com/
  2. http://hogwartowow.blogspot.com/
  3. http://dracoloves.blogspot.com/
  4. http://melblack-i-jej-milosc.blogspot.com/ (już mnie nominowałaś , ale co tam ;D )
  5. http://chesire-blog.blogspot.com/
  6. http://panisnape.blogspot.com/
  7. http://dramionedracoandhermione.blogspot.com/
Wybaczcie że nie okrągła 11 , ale jeszcze dopisze obiecuje ;*

1 komentarz: